De eenvoudigste manier om wat dan ook te verkopen — in jouw geval je heerlijke zelfgemaakte gerechten, is via Ecwid®.
Ecwid® is een onderdeel van het gerenommeerde Lightspeed die gespecialiseerd is in kassa-systemen, boekhouding en commerce. Zij zijn onze partner om jouw eigen, onafhankelijke platform optimaal te laten draaien voor jou, maar veel belangrijker voor je huidige en toekomstige klanten. Til je horecazaak naar een hoger niveau met Ecwid's gebruiksvriendelijke marketingtools om meer klanten aan te trekken en te behouden.
Beheer alles op één plek, vanaf je bureau of onderweg.
Verkoop via socialemediaplatforms zoals Facebook, Instagram en TikTok
Ondersteuning waar nodig van de kleinste tot de grootste zaken met een vast contactpersoon
Integreer met online marktplaatsen zoals Amazon, eBay en Google Shopping
Het hart van ons bedrijf draait op service, dienstverlening en gemak. Via jouw website en Ecwid kan je heel simpel en effectief al jouw gerechten verkopen, je klanten laten betalen en deze warm bezorgen of je klanten ze in een tijdsvak laten afhalen.
Ook kan je heel eenvoudig jouw socials koppelen en daar met prachtige foto's een groot bereik creëren en toekomstige klanten naar jouw zaak leiden. Met een simpele druk op de knop zijn al jouw gerechten via deze kanalen te bestellen.
Niks is zo heerlijk als ondernemer om je volledig te kunnen focussen op jouw gerechten en gasten. Alles wordt daar om heen komt zoals marketing en het allerbelangrijkste, de bezorging van jouw gerechten naar je klanten thuis.
Talloze partners helpen je hierbij door het gebruik van apps, koppelingen, marketing erom heen etc. Deze partners hebben veel ervaring hiermee en zijn ondertussen enorm bekend en ingeburgerd. Helaas kleven hier ook veel nadelen aan, bijvoorbeeld dat het maar een handjevol wereldwijd die ondertussen al vaak gefuseerd zijn en er dus een enorme onderneming en kantoor achter schuilt.
Hierdoor halen ze veel kennis in huis maar hebben in feite dus ook een monopolie op deze diensten, ze kunnen dus eigenlijk alles wat ze willen vragen aan kosten aan hun klanten. En hier wringt vaak dan ook de schoen, hoe houd je zoveel mogelijk over aan jouw eigen gerechten en producten?