Voor alles is er een app, provider of partner die beloofd alles voor je uit handen te nemen en je zogenaamde 'zorgen' als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen. Maar wat als deze partner zoveel uit handen neemt dat je aan het einde van de dag je voelt alsof je geen kant meer uit kan..

Onafhankelijkheid in de Horeca

De partners in je onderneming

Niks is zo heerlijk als ondernemer om je volledig te kunnen focussen op jouw gerechten en gasten. Alles wordt daar om heen komt zoals marketing en het allerbelangrijkste, de bezorging van jouw gerechten naar je klanten thuis.
Talloze partners helpen je hierbij door het gebruik van apps, koppelingen, marketing erom heen etc. Deze partners hebben veel ervaring hiermee en zijn ondertussen enorm bekend en ingeburgerd. Helaas kleven hier ook veel nadelen aan, bijvoorbeeld dat het maar een handjevol wereldwijd die ondertussen al vaak gefuseerd zijn en er dus een enorme onderneming en kantoor achter schuilt.
Hierdoor halen ze veel kennis in huis maar hebben in feite dus ook een monopolie op deze diensten, ze kunnen dus eigenlijk alles wat ze willen vragen aan kosten aan hun klanten. En hier wringt vaak dan ook de schoen, hoe houd je zoveel mogelijk over aan jouw eigen gerechten en producten?

Bereikbaarheid vs controle

Door de volledig ingeburgerde aanwezigheid van de grote apps van jouw huidige en toekomstige klanten, is het lastig om de controle bij jezelf te houden. Veel verloopt automatisch voor je, de marketing, communicatie en de vindbaarheid van jouw restaurant of takeaway.
Maar vergeet hierin niet dat jouw meeste klanten terugkerende klanten zijn die al bekend met jou zijn en in dezelfde plaats of regio wonen. Ze gebruiken alleen de apps voor het gemak en de snelheid. Door ze actief te bereiken en te behouden kan je ze trekken naar jouw eigen website en platform met dezelfde gemakken als wat de bekende apps gebruiken.
Daarnaast zullen toeristen of nieuwe inwoners eerst zich gaan oriënteren, maar daar gebruiken ze vaak Google Maps® of reisgidsen voor, of komen je tegen met hun rondje door de omgeving. Waar het vooral om gaat is een 'machtige' aanwezigheid op het internet, of dat nu met Google/Google Maps® is, door je social-media aanwezigheid of door mond-tot-mond reclame. Vooral jouw kennis, kunde, gastvrijheid in culinaire zin is dus het allerbelangrijkste!

Natuurlijk hebben we partners nodig om alles te verwerken en jouw gasten te bereiken, maar dit moeten vooral uitgaan van gelijkwaardigheid en alleen de basis.

Onafhankelijkheid in de Horeca

Meer grip maar zeker niet meer gedoe

In een groeiende culinaire wereld met veel concurrentie en een druk op kosten zoals personeel, overhead maar vooral je ingrediënten, wil je eigenlijk geen bijkomende zaken met teveel druk op je kosten in vergelijking erbij. Ook je grip en onafhankelijkheid zijn hierin enorm belangrijk, het is jouw zaak en van niemand anders.
Wat wij als GVR Media aanbieden voor al je online-zaken zijn competitieve maandelijkse all-in totaalpakketten (minimale afname is 6 maanden). Hierin zit o.a. de hosting van jouw website, het onderhoud ervan, de inrichting, de koppelingen en plugins ervan met jouw social-media en boekhouding of kassasysteem (indien compatible). Wij maken gebruik van onze eigen templates die bewezen geod zijn voor jouw SEO (vindbaarheid), overzichtelijk zijn voor jouw gasten/klanten, razendsnel werken en continu worden onderhouden.
Maar wat daarnaast voor jou als ondernemer het mooiste is, is dat al jouw gerechten, prijzen, gegevens etc ook door ons continu worden onderhouden en bijgewerkt. Je hoeft eigenlijk helemaal niks meer te doen behalve de orders aan te nemen, heerlijk te koken en de orders thuis te bezorgen. Zo kan je je helemaal richten op de core-business van jouw onderneming.

De basis met gelijkwaardige partners

Natuurlijk hebben we partners nodig om alles te verwerken en jouw gasten te bereiken, maar dit moeten vooral uit gaan van gelijkwaardigheid en alleen de basis. Om deze reden maken wij niet gebruik van maar één partner maar een aantal betrouwbare partners die gefocust zijn op een specifiek onderdeel en wij aan elkaar koppelen voor jouw totaaloplossing.
Voor de hosting maken wij gebruik van onder andere mijn.Host® en voor jouw order-omgeving Ecwid®. Binnen jouw eigen Ecwid® omgeving zijn alle orders, klanten en betalingen gemakkelijk te volgen en te verwerken. Door de koppelingen binnen Ecwid® heb je toegang tot een grote catalogus aan marketing en boekhoudkundige mogelijkheden
Wil je ook graag gebruik maken van reserveringsmogelijkheden zijn hiervoor ook opties, van basis contact- reserveringsformulieren tot volwaardige plugins en tools om jouw tafels te beheren.